Ny header....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja som jag hållt på.. ni kanske har märkt det.. ett antal olika nya headers har dykt upp här.. men tror jag är klar nu... vet inte.. vad tycker ni?
 
Idag så vaknade vi först vid halv 9.. gott.. sovmorgon.. upp och äta... sen kom svärmor på besök.. hon ville låna duschen och vi åt lunch ihop... 
 
fikade och tjöta skit.. imorgon åker ju vi till Ullared.. ni anar inte vad jag längtar!!!!
Skall bli så sjukt kul!!!
 
Och ikväll skall jag träna.. 1 vecka sedan sist och jag har fan inte rört mig nått.. massa pepparkakor och lussekatter har trillat ner i magen.. fy fan.. känner mig FET!!!!
 
Så det skall bli riktigt gott att köra skiten ur mig!!!!
 
 
bjuder på en glad skit från i morse...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pappa:

Kanon header!!!

Svar: Tack pappsen=)
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :