Present till mig själv..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Efter en halv natt av hostande så trodde jag att jag skulle dö när Elina vaknade kvart över 7 i morse... Men tur var väl det för Daniel hade lyckats stänga av sitt alarm..

jag tog in henne till mig och tacka gudarna att hon var trött igen strax efter kl 8.. då tog jag in henne till sig igen och vi somnade om... halv 11 vaknade jag av... "Mammamamamamamamamamama".. haha

hon låg och snackade där inne för fullt.. jag var helt död... kvart i 11 tog jag mig upp först och vi gick upp och åt gröt...

sen såg jag på fejan att dessa snygga hoodisar äntligen kommit till boxen.. det var snabbdusch.. klä på sig och åka dit och köpa en i födelsedagspresent till mig själv=)

Från Elina då...                                                                    

efter vi köpt den så åkte vi till jobbet en sväng....

lillkråkan var så glad ..=)

hälsade på alla och stannade en stund.. blev inbjuden av chefen att komma förbi i morgon på jullunch vid 11.30 då dom skall inviga köket=) helt ombyggt på jobbet nu...!!!

så det blir att åka dit imorgon med...

kul=)

efter besöket på jobbet tog vi oss en runda i bilen så Elina fick sova lite.. sen hem... ta och gå igenom alla räkningar.. usch det är många denna månad....

sen började gnällandet... åhhh Daniel kom hem och fick ta över inget hjälper... mammas lilla hjärta såååå ledsen... nu efter 2 timmars gråtande så somnade hon sittandes i soffan hos Daniel.. vi hoppas hon somnat för natten nu.. lär vi märka,...

jag själv tar mig själv och min hosta och lägger mig raklång i soffan nu...

träningsgenen i mig gråter... vill så gärna träna.. men inte med denna hosta!!!!!

Kommentera inlägget här :