Ullared shopping!

publicerat i Shopping;
Jag hade lätt kunnat tillbringat en hel dag till där.. jag känner mig alltid stressad där.. för man flänger som en galning där inne... men det var faktiskt inte så mycket folk idag... riktigt skönt... 
 
Elina skötte sig exemplariskt...=)
 
 
kom hem med dessa kassarna...
 
 
en jävla massa kläder till mig och Elina.. plus en helvetes massa julklappar!!!
 
Kläder till Elina...
 
kläder till mig... hitta ett par goa mjukisbyxor för 49:- med..
 
 
sen hittade jag detta till mig med...
mobilväska och plånbok...
 
Boken alla pratar om...
 
Elina fick även denna av sin Farmor..=)
 
Pulka=).. woho... 
 
Detta är ändå inte allt.. men orkar ju8 fan inte ta kort på varenda liten grej...=).. haha
 
nu har jag packat upp allt... slängt Elinas alla kläder i tvätten och har duschat... ätit och skall sätta mig och slå in alla julklappar!!!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Härligt. Snyggt love linne, har ett exakt likadant ;) Ullared är heaven!! Kram Therese

Svar: Love it helt enkelt..=)
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :