Denna dag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Började i katastrof men känns helt okej nu:)

Fick ju hastigt byta skift idag.. ja jag kan lova att det pågick ett helt världskrig i mitt huvud hela kvällen för att Daniel fick bokat med sin bank kl 13 idag... kl 13!!

Jag jobbar ju sent... skall jag komma 11 , åka kvart i ett och åka tillbaka till jobbet och fortsätta jobba..??

Men jag har ju tvätttid kl 16...

FAAAN!!!

 

Jag mitt huvud snurrade så in i... enbart för att någon ändrade i mitt liv... jag är sjuk jag vet... är väl nån jävla diagnos på detta beteende men skit samma jag bestämde mig till slut för att jobba 8-12 då jag vet att min förman sagt till mig att jag har rätt fria händer när det kommer till mina tider bara jag jobbar 4 timmar/dag...=)

Ja .. upp i morse... ut till bilen och sen bli förbannad på Daniel som idag tog lite sovmorgon och låg kvar i sängen...

Han hade ju ställt sin firma bil BAKOm mig så jag kom inte ut.. ändå hade jag frågat han om han hade ställt sig bakom mig...

ja just då var jag INTE gravid för jag sprang verkligen upp för trappan av ren ilska på han då jag visste att det skulle ta lång tid att tina upp bilhelvetet utan värme...!!!

Han fick ju följt med ut och flytta bilen... och jag började skrapa rutan.. i -11 grader... LÄTT!!!

 

Funkade det!!!

 

NEJ!!!

Satt en halvtimme i den genom frusna bilen och inte ett skit hände på rutan...ö jag såg fan inte nått... i ren frustration och ilska och massa tårar så klart så fick jag ringt Daniel ... jag var i upplösningstillstånd...

 

Ja jag är ju rätt skör nu för tiden... han fick helt enkelt köra mig till jobbet...!!

 

Snyftandes och påpälsad som en jävla uteliggare kom jag till jobbet... 10 min för sent...

 

jaja.. jobbade mina timmar och tio över 12 hämtade min älskade pappa mig... så tacksamt.. han körde hem mig så jag fick bytt om sen körde han mig till banken i Hjällbo där vi mötte upp Daniel och hans pappa..=)

In på banken.. och nu ÄNTLIGEN har jag fattat detta med handpenning, kontantinsats och vad som är vad..

Idag så var det dax för handpenningen och jag fattade ju först när vi skrev papprerna att detta var vårat val av bank så nu kan jag ju avboka tiden vi har på SEB...

 

alltså.. karlar med kommunikation är det brist på...

jaja.. Banknissen på Daniels bank är ju bra.. han är duktig och förklarar bra!

Nu är handpenningen inne och vi är ännu ett steg närmare våran lägenhet..=)

Efter detta åkte vi till Daniels föräldrar .. Daniel hjälpte sin pappa med lite grejer och under tiden ringde jag lite samtal.. säljaren hade ringt mig och jag ringde upp.. han fick i sin tur tag i ordförande för föreingen och bokat in ett möte i morgon kl 17.. gott... skall väl inte vara några problem att bli godkända där...!

Sen ringde jag Wallentsam för att dubbelkolla att dom fått in mina uppsägningspapper och det hade dom fått.. sista April blir vi av med lägenheten..!

 

Vi åkte och käka lunch efter detta då jag var VRÅÅÅÅÅLHUNGRIG!!

Pasta och Pizza buffe... ! Bäbisen riktigt dansade där inne i magen av lycka ...=)

Efter det var det hem... sortera all tvätt...

 

Ner till tvättstugan och började tvätta... skall nu snart ner igen...

Efter det Åkte jag och Daniel till Statoil.. nu var ju min ruta is fri så vi åkte och tankade och köpte sån spray man sprayar på isiga rutor.. jag hoppas detta skall hjälpa till i morgon...annars står jag där igen... FY FAN!!!

jaja.. nä.. ner till tvättstugan...

Ha det!

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :