Halloj!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. sorry för dålig uppdatering.. men var borta hela dan igår.. så när jag kom hem hade jag sammandragningar från helvetet så det var bums i sängen och ligga där hela kvällen....
Daniel gjorde Tacos ... sen låg jag i sängen och glodde på The Voice...
Just nu har jag förberett för visning av lägenheten hela morgonen... 2 som hört av sig som borde vara här när som helst!!!
Kvart över 13 kommer Marie och hämtar mig så skall vi till Allum.. fika och sen kl 15 så uppträder Timotej,,, är där mer för Nadjas skull..=)
Ikväll är det återträff med kören.. skall bli grymt kul=)
men jag vill ju se deltävling 4!!!!!!
Danny och Charlotte Perelli!!!
WOW!!!
Nä.. nu får dom komma!!
Makead och klar!!!
Just det ja!!!
Beställde vagnen igår!!!!!
Blir en Baby jogger City Elite i allafall... fick ett sånt jäkla bra erbjudande...
skötväska, åkpåse, bricka, liggdel och vagn för 7148:-!!!!
Jag tog det... för det är nu eller aldrig med tanke på 10 veckors leveranstid och 8 veckor kvar till BF..
eller 7 rättare sagt...
Såååå nöjd=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Bra val! Väntar på vår splitter nya vagn därifrån, city mini GT! Kommer till Sverige nu i mars. Blivit helt såld!

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Ja jag känner mig grymt nöjd... att dom vagnarna även tar upp till 22 kg medans alla andra bara tar 15kg...=) Kan man ha den ju så himla länge med..=)

Kommentera inlägget här :