Hemma igen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... silken mysig dag...
tog det riktigt lungt i morse... skönt...
Daniel fick jag inte upp förrän vid 14... jaja.. hans problem om han somnar eller inte ikväll...
jag kan sova hur jag vill jag=)
Har en gosig katt brevis mig som fjäskar järnet för mig... tror nån är hungrig...=)
Jag har ju varit hemma hos Madde idag...
Hon jobbar ju lite som Hobbyfotograf och är grymt duktig på att ta både Barnkort/ Graviditetskort/Bröllopskort=)
Så jag åkte dit och sen så brainstormade vi hejdlöst med olika kläder och rekvisitor...
över 200 kort tog vi..=)
Vissa blev grymt häftiga med stämplat och text på magen...
Hon skall redigera dom lite sen skall jag få dom..=)
Dom kommer inte läggas ut på Facebook så ni vet!!!!!
Det misstaget gör jag inte om...=(
Skall bli kul att få ha dom hemma och lägger nog ut nått av dom här på bloggen=)
Är så mysigt att träffa Madde..=)
Vi har känt varandra så himla länge så där skäms man inte för sin kropp minsann.. där stod jag i bara trosor vid vissa tillfällen.. haha=)
var där i 3 timmar...
nu köpte jag med mig mat hem och har ätit med älskling...
Blev ingen fika med Marie för hon hade lånat ut sin bil så vi får ta det en annan dag=)
Nu skall jag njuta av kvällen i soffan och längta tills i morgon då jag skall träffa barnmorskan..=)
Ha det gott!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese- Mamma till Novalie:

Vad roligt! Vore kul att se bilderna! Det är ju så vackert att vara gravid! Don´t u nevvaevva forget that ;)kram

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Hmmm....Väntar fortfarande på att Madde ska komma och hämta bilen då hon och Mikael skulle ha den till IKEA!!!!

3:e kommentar, skriven , av Katin:

Vad hände med bilderna på fb?

4:e kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Ja jag tog bort dom helt enkelt Karin... det var inte alla som tyckte dom var passande på FB tyvärr...=(

5:e kommentar, skriven , av Karin:

Men gud va löjligt. De var jättefina och oskyldiga! De nya bilderna är också väldigt fina..

Kommentera inlägget här :