Idag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...så skall jag få träffa min psykolog för första gången...
Jag gillar egentligen inte att gå till kuratorer och psykologer... har gjort det en hel del förut i mitt liv och man tror alltid att man mår okej fram tills man sitter där och bölar ögonen ur sig och får dra fram ALLT... precis ALLT som fått en att må dåligt under ens levande tid.. och man mår SKIT när man går därifrån...!!!
Tills slut vänder det så klart om inte i mitt fall ny skit dyker upp i ens liv... haha.. så var det för mig när jag gick hos min kurator.. skulle bara gå en kort tid.. men jag gick igenom livskris efter livskris så det slutade med att jag gick där i 3 år... galet!!!
Ja jag kan väl räkna med en och annan tår idag.. så lär ju inte sminka mig...
får väl se vad hon säger.. man är väl ett hopplöst fall som vanligt! =)
Igår hade jag en hel mysig dag... var iväg på dan och utförde massa ärenden.. tok skönt att få komma ut lite...=)
Ja sen när älsklingen kom hem hade han en jätte bukett ,med sig hem till mig..=)
så fantastiskt fin..!!!
Han fick ju en tjock tröja som man ser en liten del av där på bilden..
sen fick han choklad och denna mugg..
Med en sån oerhört fin text inne i muggen så jag kunde inte motstå den=)
Vi käkade gott och mös lite ja sen hade vi en helt vanlig kväll.. han vid datorn och jag i soffan framför tvn..haha.. men efter 3 år snart så är det inte så viktigt=)
Igår fick jag även fixat en liten present till mamma som fyller år på Lördag och även en present till Nora som oxå fyller år på Lördag...
Blir en hektisk dag på Lördag...
Även Jenny från Skåne skall hit till Göteborg och jag och Marie tänkte passa på att träffa henne på en fika på Lördagen=)
Nä.. skall se till att börja fixa mig sen åka...
Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här :