Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... usch... första timmarna i natt så sov jag skit... halsbrännan var olidlig.... fy fan!!!
Och upp och kissa ...
men fick somnat .. men då kommer mardrömmarna istället... va fan!!!
Vad e detta med att jag tar livet av folk i mina drömmar och måste röja undan alla bevis... vad fan handlar det om????
Läskigt!!
Jaja.. vaknade 10... gick upp först vid 10.30..
göra frukost och ser då en branbil på utsidan och brandmän som springer på utsidan... VAD NU???
Men det verkar inte ha varit nått...
för jag märkte ingen rök...
men spännande...=)
Ätit frukost och avnjuter kaffet...
gott väder... snön börjar försvinna...
Skall ner och boka upp en tvätttid.. en av dom sista... snart får vi ju lägenheten då sker all tvättning där...=)
GOTT!!
Skall åka och hälsa på stackars Madde som fick åka in igår kväll och ligger inne... Lider så med henne!
Att hon med sånna smärtor ändå har orkat fota mig och sitta och fixa med korten.. är så oerhört tacksam...
Senare ikväll skall jag förbi Marie.. och sen även Pappa... skall hämta flyttkartonger och även måla om skötbordet där...=)
Så jag har lite att göra...=)
Gott!
åhhh vacker syn eller hur...=) haha... dötrött..!!!

Kommentera inlägget här :