Just nu...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... så skulle jag ha varit i Scandinavium och trängts med hundratals andra sökande till X-FACTOR...
jag anmälde mig.. men det hela kändes för krångligt.. och jag avskyr verkligen auditions... man sitter i flera timmar och väntar och väntar och väntar och man mår SKIT... hela långa dagen på grund av nervositet.. man kan inte äta och man vill typ bara dö...!!!
Så varför utsätta sig...JO för att man kan ju faktiskt komma med... som jag gjorde i Körslaget....
jag har ju tydligen nånting som sticker ut... ja förutom magen nu då.. haha
Men.. nä... jag är väl inte i det bästa tillståndet i att söka till ett sånt program just nu... höggravid...
får vänta till nästa år...=)
Fast jag är ju bra sugen på att åka dit och titta på alla sökande..Känner ju flera st som är där nu...=)
Vill se hur det går för dom...
jag skall i allfall hoppa in i duschen nu... ta på mig.. för eftersom jag glömde hälften när jag handla igår får jag ju ändå åka och handla...
Alltid nått...
Ha en bra Fredag!

Kommentera inlägget här :