Lägenheten...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja jag sitter varje kväll och kollar tapeter och stämmer av med bilderna på lägenheten som jag sparat...
tänkte visa lite tänkbara tapeter.... som jag vill ha som fond vägg då alltså..=)
Denna som fondvägg i vardagsrummet...
I köketär jag sugen på denna...
(ser ni texten)
Alltså på väggen där bordet står emot...
i barnrummet har jag bara hittat en kandidat.. men kikar vidare..
tanken är att änglarna är skyddsänglar..=)
den tapeten som sitter där nu är ju snygg men mer för en tonåring...=(
i vårat sovrum har jag 2 jag är sugen på...
Antingen denna för att symbolisera himmelen...=)
Eller denna för att symbolisera våran kärlek=)
sovrummet som det ser ut nu...
så vad tycker ni!!!???
Hallen behåller vi vit... och toaletten och badrummet är ju redan i toppskick..=)
älskar duschen vi kommer ha... måste visa...
Längtar som ett as att få provduscha i den!!! =)
så den 8 mars får vi nycklarna... den helgen ... 9-10-11 mars är det tapetsering... och under den veckan så flyttar vi små grejer... sen den 16-17-18 mars då jävlar flyttas ALLT!!!
Hörde jag att ni ville hjälpa till!!!??
Bra ni är så välkomna!!! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa:

Har Daniel något att säga till om i valet av tapeter, eller är det 100% diktatur:-)

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Diktatur... helt klart!!! Han får ju äran att göra jobbet... du får gärna vara med pappsen=) Jag kan bjuda på öl=)

3:e kommentar, skriven , av Annie:

Kollar på Sveriges värsta bilförare och i reklamen då visade dom reklam för programmet X factor och då kom jag genast att tänka på dig. Höggravid eller ej så tycker jag att du ska provsjinga! Du är ju helt fantastisk!

4:e kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Haha... Tack Annie... såg oxå reklamen för det igår... vad roligt att du tänkte på mig då... vi får väl se... kanske går dit och sjunger lite=) Kram

Kommentera inlägget här :