Lördag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
Idag fyller ju min älskade mamma år... så i morse satte jag kl tidigt och gick upp och fixade mig...ö var meningen att jag skulle träffa Jenny från Skåne och Marie på lunch vid ett men det körde ihop sig lite för Jenny då hon fick lite otur med sin dejt så hon hade åkt hem tyvärr...=(
Åkte ändå tidigare till mamma.. hade tulpaner, kort, och 2 presenter... en från mig och en från bäbis...=)
Systrarna kom ju dit efter en liten stund oxå.. så då fikade vi lite...
Vi systrar med mamma!
Efter det så åkte jag hem och hämtade Daniel så åkte vi till hans bror och hämtade lite flyttkartonger och fick även med oss skötbord, leksaker och kläder med oss hem.. kanon=)
Nu skall vi iväg hem till syrran för att lämna paket till lilla NOra som oxå fyller år idag.. sen skall vi vidare till GRåbo och kika på melodifestivalen där...
trevlig kväll=)

Kommentera inlägget här :