Precis....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... haft fin besök...
åhhh så mysigt och roligt det var att träffas igen...=)
Madde är en kompis jag känt sen jag var tonåring... vi träffades på högstadiet då jag gick i nian och hon i sjuan...
vi klickade med en gång!!
Och hållt sporadisk kontakt genom åren...
Hon har haft det kämpigt och jag beundrar VERKLIGEN hennes styrka i att klara av livet... Hon är så stark och en sån inspirerande kvinna!!!
Jag beundrar henne så oerhört... och när hon nu i Julas gick och drog hem storvinsten på färgfemman på Bingolotto så kan man inte bli lyckligare för är det nån som är värd alla dom priserna hon fick så är det HON!!!
Det var underbart att få prata om allt som hänt genom åren och ta del av varandras historier...=)
Vi träffas alldeles för sällan!!
Haha.. Backstreet boys konsert - 99 tror jag det va..=)
Vi har haft otroligt kul genom åren och är så glad att jag fortfarande har kontakt med henne..=)
Tack för idag Madde och vi syns på Söndag då=)
Nu skall jag åka och handla...=)

Kommentera inlägget här :