Tja!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag så skall jag faktiskt till jobbet...=)
Skall dit och göra en medarbetarundersökning.. eftersom jag ändå är anställd på jobbet trots sjukskrivning så måste jag dit och göra detta då min röst räknas...=)
Skall även åka med Linda till Alingsås efter det för hon skall lämna in bilen där...
Kika lite där och hitta nått till våran syster som fyller år på Fredag...
Åhh... längtar till Fredag.. då är det Baby och Barn mässan på dagen...=)
Skall bli grymt kul... där skall jag få köpt ALLT tänkte jag=)
Vet ju inte om jag kommer orka med en Ullared resa... så skall försöka hitta allt där på mässan istället...
Nä... jag åker bort till jobbet redan nu...
så blir det gjort...
Ha en bra dag!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia:

Hej!!



Jag råkade av en ren slump se på Egoinas.se att du skrivit en kommentar om att du och din sambo vill bli av med er 2:a?? Stämmer det?? Är mycket intresserad i så fall!

Min mail är [email protected] om du vill svara via mejl!



Ta hand om dig!

Kommentera inlägget här :