Underbar kväll=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja tänk så lycklig jag kan känna mig bara jag får vara omringad av show, musik och dans...=)
Älskar denna typ av underhållning... Tv och SHOW!!!
Har haft en slapp dag och har i princip bara legat i soffan så det var skönt att få fixa till sig lite... klänningen passade... något tight... men det är ju ingen mammaklänning så kan ju ha den sen när jag är icke gravid ..=)
Älsklingen fick ta en öl och jag drack Sprite..=)
Vi trodde vi satt uppe på läktaren så efter att ha varit längst upp och vänt med en stor gravid mage så var jag helt genomsvett och flåsig när vi väl kom ner på parkett golvet och insåg att vi satt längst ut vid gången .. då vart jag överlycklig..=) Visst hade en massa kemeror framför oss.. men visst satt vi bra där.. och vi såg både scenen och satt enbart några meter från Green room..=)
Jag tyckte det var helt klart rätt bidrag som gick vidare .. igen..=)
Ulrik var så söt innan han gick på scen.. han var sjukt nervös...
Han gjorde riktigt bra ifrån sig!
Sen blev han David riktigt segertippad inne i Scandinavium... hela arenan skrek efter honom!!!
Så Grymt bra!!!
Favorit!
Ja silken show!!
Grymt kul... kände igen många av studiokillarna... steady cam killen och även ljudkillen Kenneth jobbade där...
sen jobbade ju Studiokillen nr 1 så klart... Henrik!!
Efter showen fastande vi vid green room där alla intervjuer pågick.. grymt kul..=)
Mimi Oh..
Kom sist men glad ändå=)
Ulrik=)
Josefine Crawford var ju där och intervjuade...=)
Ja.. nöjda och jag med kramp i fötterna så gick vi mot bilen och åkte hem...
kom hem med detta...
Gott=)
Nä nu skall jag faktiskt gå och lägga mig...
Hörde att vi sågs i tv rutan så får la kika på reprisen i morgon..=)
På Måndag skall jag hämta ut mina sömntabletter jag fått utskrivet... skall bli så vansinnigt skönt att få sova en hel natt..=)
TRÖTT!
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese- Mamma till Novalie:

Härligt att höra att ni haft det skoj! :) du är jätte fin på bilden :) kram

Kommentera inlägget här :