Vårsoooooool!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja gud silket underbart väder vi har ute nu för tiden.. och hade jag bara varit mindre gravid eller inte gravid alls hade jag sprungit ut och sprungit ett varv i solen...=)
Nu får man typ vanka ut och stå på utsidan och bara lukta på luften...=)
Idag skall jag och Daniel se till att få rensat lite mer uppe på vinden.. jag kan ju inte lyfta så mycket så jag kommer inte åt...
Har fler visningar idag med.. och även i morgon...
känns ju bra ... lägenheten är attraktiv..=)
Sen vid 5 skall vi hem till svärföräldrarna ... =)
Fullspäckad helg...!
Skulle ju hinna åka till pappa och måla skötbord med... men helgerna hinns inte med...
Igår var skit kul...
så underbart att få träffa alla...
Skall visa lite bilder=)
Hämtade ju upp Gert strax innan 19.. sen åkte vi till Jacob...
Han har ju renoverat sin takvåning så den var grymt fin nu... Vi kikiade självklart på Melodifestivalen...och vi kikade på alla körslaget avsnitt och snackade minnen och sen kom nog ett 10-tal familjepizzor på plats och så käkade vi... sen vart det Kareoke...=)
Jacob, Björn och Hessam...
Gert, Olle, Dick och Sean..=)
Basgubbarna...=)
Hessam med sina vidriga ögon.. haha=)
underbara körfamilj!
Pizza?? =) Mums!!!
Glada gubbar/killar=)
Björn på Audition..=)
Marcela på Audition..=)
Vårat första uppträdande... med "HELP!"
Underbar känsla...=)
Glada miner..=)
ELOISE!!!! =)
Sarah bjuder på skönsång med Kareoke...=)
Jennifers tur...=)
Hessam rockade gärnet!!!
Sååå grym!
Ok.. min tur...=)
Gick så där.......=)
haha... ja grymt kul kväll var det...
strax innan kl 1.. åkte jag hemåt... körde hem Thomas och Hessam och sen var det bums i säng med älsklingen=)
MYYYYS!!! =)
Nä.. nu väntar vi besök.. så hej svejs...=)

Kommentera inlägget här :