Bläää...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Usch... inte var det mycket sömn inatt.. var uppe flera gånger .. ett på grund av stormen som ven ute.. det var helt galet!!!!
två på grund av kramper i magen som kom och gick mestadels hela natten.. började igår kväll när jag gick och la mig...
jag vet ju aldrig om det har med bäbis att göra eller om det är min sjukdom som utlöser det...
lika jobbigt och oroväckande är det=(
nu verkar både stormen och magkramperna ha lugnat sig men känner mig alldeles öm i magen ...
var ju mer där uppe på magen så inget neråt där bäbis ligger...
Försökte somna om lite i morse ... men gick upp vid halv 11 och la mig i soffan istället.. har legat här nu hela förmiddan...
känner mig helt groggy på grund av för lite sömn... om inte annat störd sömn...
skall vila i soffan resten av dagen så får vi hoppas att jag mår bättre till kvällen...

Kommentera inlägget här :