Hemma!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja då var man hemma igen:) mysigt kalas för lille Cian som fyllde 1 år och även kalas för Daniels pappa som fyller 63 idag:)

Smörgåstårta och vanlig tårta blev det! Mums!

Efter det var det hem till syrran!

Skala nästan 5 kg potatis och göra klart kalkonmiddagen!

Gott som fan var det! Tatt massa bilder med systemkameran:) får visa mer av dom imorgon!

Nu kom jag hem med ett pussel som jag tänker sätta mig med:)

Bjuder på en svart vit bild då jag är blek som ett spöke, har gula tänder som en uteliggare och dessutom snorat ner mitt linne då jag först umgåtts med 3 hundar sen 3 katter så jag e nu SNOR dålig=(.. Jävla allergi.. men men..=) det var det värt.. mätt och nöjd...=)

Nu mår dock inte min mage så bra igen... så blir nog en sväng på toan.. ha det!

 

 

Kommentera inlägget här :