Kikat på barnvagn!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja efter att rensat ut julen här hemma så duschade jag och tog på mig och åkte ut till Backaplan.. hittade bara till Happyland så dit gick jag in... ja där stod jag i en hel djungel av barnvagnar... vad fan skall man välja... skall man ha fasta hjul? Rörliga hjul? Tre hjul ? Fyra hjul?

Visst man skall fokusera mer på sittdelen än liggdelen då man använder sittdelen längst.. har den bra utrymme under vagnen? Stabil? Lätt att köra?

Ja ni fattar.. jag stod mest och kliade mig i huvudet men fastnade väl för 2 st...

En cresent som kändes grymt stabil med fyra fasta hjul och med sitt och liggdel för 3998:-

Sen dennna ABC Mamba fanns i både svart /grå och Svart/turkos som var GRYMT snygg!

 

Rörliga hjul framtill och med sitt och liggdel så kostade den oxå 3998:-

 

Hmmm.. ja det är väl bara att fundera nu då...

 

vi hade ju egentligen tänkt att köpa begagnat men för det priset så..=)

Vi får väl se... svårt är det i allafall!

 

Har ni tips??

 

 

 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av syster:

39998kr låter jävligt dyrt

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Bättre så syster? =)

Kommentera inlägget här :