Min position!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Sitter i soffan med en kudde bakom ryggen och kollar på Biggest Loser finalen...
shit pomm fritt vad folk kan gå ner i vikt.. det är helt sjukt.. man känner ju inte igen dom!!!
Jag mår såååå mycket bättre idag... kan nog säga att den där Blutsaften som smakar FAN gör underverk för min kropp.. är sååå mycket piggare och några smärtor finns inte just nu...
jag känner mig redo för att gå ut och springa en mil typ.. haha.. nä.. kanske inte.. men en liten nätt promenad i lugnt tempo kanske... jag vet inte.. jag borde ändå ta det lungt så jag inte får tillbaka smärtorna...
men jag är så sugen på att få komma ut lite så kanske en liten runda runt huset...=)
Skall vänta tills älsklin kommer hem så skall vi handla och ha en mysig fredagskväll ihop... MYYYYS!!
Ängeln lever loppan där inne.. sjukt häftigt när magen nästan åker ut en halvmeter för en fot eller arm sticker ut.. haha=)
Har suttit och lipat till förlossnings program på tvn...
haha.. jag är knäpp som ena stunden längtar tills det.. nästa inte vill vara med alls...!!
Hoppas alla får en bra härlig Fredag den 13=)

Kommentera inlägget här :