Härlig dag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Nu äntligen sitter jag i soffan... är verkligen helt slut... silket tufft pass det var idag.. men det säger i och för sig jag ALLTID!!
 
Men det är tufft för mig... jag har övervikt och nyss fött unge... aldrig tränat denna slags träning innan och desutom inte tränat på nästan 1 år!!!
 
Inte konstigt det känns... men det är ju så gott ändå...
 
Kunde inte få i mig maten efter träningen dock... mådde så illa.. tror jag tog ut mig lite för mycket...=)
 
kyckling,broccoli, morötter, ägg och minikeso...
 
Nu har Daniel slängt sopperna och varit och handlat... så jäkla skönt att han tog det... då älskade jag han minsann..=)
 
Snuttan sover och jag med snart...=)
 
Varm dag... vi tillbringade ju den i Nolhaga parken... hel mysigt.. men snuttan var gnällig.. tror det hade med magen att göra... för silket lass hon hade lagt sen när jag var och träna... lilla gumman...
 
I Parken kikade vi på fåglar... grisar, getter...
 
En gris smet in till getterna..=)
 
Mikael och Daniel.. som största grisarna..=)
Novalie och Therese..=)
 
bökade ner sig i sanden..=)
 
Trötta snuttan...
 
 
Jag på väg hem..=)
 
Ja jag hann bara hem för att svida om sen fick jag ta bilen bort ändå till träningen... 
 
Väl hemma efter träningen så gosade jag med snuttan som nu var lite lyckligare och nöjdare... vi övade "ligga-på-magen"
 
Hon börjar bli stark i nacken nu... orkar hålla uppe huvudet några sekunder i allafall..=)
 
Mammas duktiga tjej..=)
 
 
Sen låg hon bara och var allmänt söt...=)
 
Nä.. nu skall jag sova.. har rensat bland kläder och rotat fram lite annat... 
 
ja jag håller då fanemej alltid på..
 
rastlös.se...
 
jag MÅSTE fanemej ha nån bokstavskombination...
 
nä.. goder natter..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese - Mamma till Novalie:

Söta, duktiga lilla onge :)

Svar: Ja det är mammas tjej det=)
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :