Imorgon...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. tänker jag ha en dag då jag inte gör nånting!!!
 
Denna vecka har varit GALEN!
 
jag har inte haft en lugn stund... så imorgon har jag NADA planerat!!!
 
Idag så var jag uppe tidigt... mata snuttan vid halv 7 sen låg vi och mös i sängen... halv 11 åkte jag med Bettan till Crossfit... så duktig hon va.. hon slet minsann...
 
Jag med.. men man märker ju ändå skillnaden på bara en månad som jag nu tränat...
 
första gången kunde jag inte ens göra 1 situp.. nu gör jag 20 hur lätt som helst!!!
 
och återhämtningen efteråt är otrolig.. efter 5-10 min så är min andning återställd och jag skulle kunna köra ett pass till=)
 
GOTT!!
 
Älskar det!!! Vill träna jämt.. men mina knän har tatt stryk... så måste egentligen vila dom.. men det går jag inte ner i vikt av.. måste kämpa.. måste fortsätta... 
 
Efter träningen så var jag hemma och duscha... Daniel och jag städade... bytte sängkläder både i våran säng och snuttans.. Daniel fick dammtorka.. och jag dammsög... 
 
sen åkte vi och handlade... 
 
hem och donade med mat för vi bjöd hem Daniels föräldrar på middag=)
 
Blev grillad fläskfile med sallad för min del men Daniel gjorde även hasselbacks potatis och champinkon sås som vi bjöd på sist... 
 
efteråt blev det citruskesella med bär...=)
 
GOTT!!
 
 
nu har jag suttit med alla kort vi tog på Bobby car racet.. haha.. lägger upp dom på Facebook.. blev nästan 200 bilder..=)
 
sitter och smuttar på ett glas rose... det e mumma det..=) Snuttan sover och jag går väl oxå och lägger mig snart=)
 
Jag och Daniel i Stockholm=)

Kommentera inlägget här :