Lilla Hofman:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag var vi bjudna på Lilla Hofman:)

Det är att man samlar ett gäng personer som skall gå ett par km och efter varje km tar man en öl:) Det finns ju riktiga Hofman i Varberg som var nu i Juni då klär man även ut sig och det är sjukt mycket folk:) Nu var vi bara ca 10 pers som gick 7 km i Olofstorp:)

Kul var det:) vi var där 16 och jag drack cola zero på vägen:)

 

.. med en jäger runt halsen...=)

Älskling är så snyyyyygg.....

 

Gänget=)

Vi var tillbaka strax innan 20 så det tog sin tid:) folk blev ju rätt fulla:)

Grillade lite sen efter kl 21 så åkte jag hemåt med en trött snutta:)

Annars så började jag dagen med träning i morse och hade med mig Maries syster Madde på passet! Hon var grym och tänker köpa kort där med! Tjoho!!

Skall skriva en wod att ha i Stockholm nu nästa vecka:) typ 25 knäböj, 25 Armhävningar, 25 burpees x 3 eller nått sånt:) här skall det inte latas!!!

Nä nu skall jag sova! Daniel ser jag nog först i morgon:)

Kommentera inlägget här :