Middag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...på Ljungman Jansson...!
 
Ligger ute i Önnereds brygga i Frölunda...
 
och det är så löjligt god mat där ute...
 
åt förrät.. varmrätt och efterrätt.. ja idag unnade jag mig allt...
 
åt tre sorters sparris till förrätt... och sen hälleflundra till varmrätt och en annans tjosan med flädersorbet och rostad kokos över... det var helt löjligt gott!!
 
 
Vi var ju där för att fira Daniels farmor som fyllde år idag.. så det var Daniels farbror och faster med familj och Daniels mamma och pappa... supertrevligt.. och dom alla slåss ju om att få ta hand om Elina så det är ju super skönt för mig... och jag unnade mig ett glas vin till maten... sååååå gott det va...=)
 
Daniel fick för en gång skull köra=)
 
 
vi två utanför idag=)
 
Jag klämde ner mitt fläsk i en klänning i STL 40... det gick minsann..=) men den var bra tight efter maten.. haha=)
 
För övrigt har inte mycket hänt... Vilodag idag.. har så löjligt ont i kroppen... är ett helvete att resa mig.. och mina armar skall vi inte prata om... kan fan inte räta på dom... Gott e det!!!
 
I morgon vill jag träna igen men passen är fulla...=(
 
Får se hur jag gör...
 
funderar på långpromenad till LSC annars.. mitt kort låstes ju upp där den 1... haft det fryst...
 
så kan ju alltid gå eller cykla dit... och sola!!! det hade varit gott...
 
nä.. nu blir det nog sängen.. snuttan skall sova nu med... 
 
imorgon kl 10 får vi hembesök av trygghansa... angående barnförsäkring.. får se vad dom erbjuder...
 
God natt

Kommentera inlägget här :