Mobilblogga!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Äntligen funkar Blogg appen igen!!!

Oh so happy!!

Äntligen kan jag börja bombblogga igen:)

Ligger i sängen och skall försöka somna om! Sovit skit inatt!

Daniel och Johan la sig först kl 4 nånting tror jag! Dom var tysta men när jag vet att folk sitter uppe så kan jag inte sova! Istället blev jag bara mer och mer förbannad och till slut kokade jag och ville slängt ur mig både det ena fula ordet efter det andra!! Lätt att sova då?

Var uppe nu strax innan 7 igen! Mata snuttan och kolla om nån avbokat sig på 10 passet som varit fullt!

Nope! Still fullt! Fan!

La mig och gosa med snuttan son var vaken.. Men gnällig och sur! Varm visade det sig! Öppnade fönstret mer och tog av henne pyjamasen!

Nu sover hon igen i sin säng!

Jag har kokat ägg och kaffebryggaren är laddad! Nu sova en liten stund, sen upp och äta frukost!

Skall köra löpning på Stonehill sen kl 13 istället!! Gott!! Längtar!!

Jag älskar träningen!! Fullkomligt älskar den!!! God natt

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Jag vill också kunna mobilblogga igen, hoppas min me fingret snart!!

Svar: men du har oxå blogg.se eller?.. uppdatera appen bara så skall du se att det funkar=)
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :