Silka dagar!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Denna dag har oxå gått i ett!!!

Igår var det ju sent, det var ju bara hem från tåget, upp med allt , byta om och packa kläder sen dra till boxen där det var teamwod! Jag hamna i bland dom bästa så synd för dom att få mig i sitt lag!

Straffet lixom!

Fick klara mig igenom en "Fran" det är throusters och pull ups 21, 15 och 9 gånger fick börja med 60 knäböj först! Skivstång på 20 kg ha stången vilda på nyckelbenet, ner i knäböj och sen upp med stången ovanför huvudet!! Dom sista 9 ville jag bara dö!! Pull upsen gjorde jag på trx ringarna! :)

tufft var det men jag gjorde det!!!

Efter denna tuffa men härliga träning, åkte jag hem till Linda och dom, duschade och fixade oss sen åkte dom med mig tillbaka till boxen!

Grillfest!

Jag åt bara en keso sen åkte jag igen!

Var ju tvungen att handla! Sen hem och packa upp allt!

Idag var det upp vid 7, mata hjärtat och mysa lite sen gå upp ta på oss och gå bort till BVC kl 9!

Lillskruttan fick sin 3 månaders spruta!

Oj så hon grät!! Lilla snäckan!!

Efter det så var det tunga steg in på smådjursjliniken.. Fattade mitt tuffa beslut och beställde tid för avlivning av Helge!!

Räckte med att boka tiden där stod jag och grina när hon förklarade hur dom gjorde!!

Hem och störtböla!!

Daniel fick trösta!

Tog en kaffe sen knatade jag bort till psykologen... Ja fy fan!!! Mängder av tårar... Hem .. Lipade igen... Daniel tröstar.. Somnade en stund med snuttan!

Sen kom Marie hit med lite kläder och andra bra saker till Elina... :) sen gick vi ner till lekplatsen.. Tjötade lite sen strax innan 17 gick jag upp igen packade skötväskan sen åkte Daniel och jag till Floda... Bobby car race!!!

Grymt roligt att titta på!! Haha!! Nu är jag så trött så ögonen går i kors... Upp och träna introt med Bettan i morgon!! God natt

Kommentera inlägget här :