Sitter och väntar...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. igen... 
 
så jäkla typiskt...
 
Hela förra veckan så var Daniel hemma innan kl 16 på dagarna...
 
men idag då jag behövde ha han hemma innan kl 16 så körde det ihop sig på hans jobb och jag sitter nu över 1,5 timme sen och väntar på han... han är nog inte hemma här förrän efter kl 18.. kul!
 
Skulle repat med bandet för första gången idag...
 
skulle varit i Floda vid 16... men det har ju skitit sig fullständigt...
 
skulle ringa pappa när Daniel kommer hem för att se om dom orkar repa mer för just nu repar dom ju utan mig som dom gjort nu i snart 1 år...=)
 
Ville ju öva på låten som jag och pappa skall köra på snuttans namnkalas som är nästa Lördag...
 
Skall sjunga en Sonja Alden låt... ingen doplåt direkt.. men texten är sjukt fin och passande om just kärleken till någon.. och min kärlek till Elina är ju enorm... den största kärleken..=)
  
 
 
Jag hoppas jag kan hålla mig från tårar bara..=)
 
Sitter just nu och tittar på tyngdlyftningen på TV... galet starka brudar!!!
 
Att ta 124 kg i Clean&jerk... shit.. jag tar ju bara 20 kg skivstång.. haha!
 
nä... snuttan har somnat och jag är sjukt uttråkad nu.. seg och trött.. så jävla tråkigt detta!!! Att bara vänta=(
 
jaja.. ha det!

Kommentera inlägget här :