Tååålammod....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... jag vet att jag inte håller en konkret diet... men jag försöker UNDVIKA, socker, kolhydrater och för mycket fett...
Äter INGET godis eller har inte heller rört chips som är min last...
 
sen tränar jag ju... nästan 4-5 pass i veckan och promenader och cykling till träningen på det...
 
vet att jag inte har tränat mer än 2 veckor .. men FAN!!!!
 
Det står still på vågen... händer ta mig fan INGENTING.. mer än några gram hit och dit...
 
blir GALEN!!!
 
Skall det vara så här svårt!!!
 
BUHU!!!
 
ÄSCH!!!
 
Det får väl ta sin tid då...
 
fortsätter så här så får jag väl se...
 
Idag var det lika tufft som vanligt...
 
cyklade ju till träningen.. sen höll syrran i passet.. var skivstång.. 20 kg vikt.. marklyft och sen upp med stången till halsen och till slut ändå upp ovanför huvudet...
 
12x5
9x5
6x5
 
Jag gjorde det på 15.08 min...
 
och sen var det cykla hem...
 
och duscha och sen ÄTA!!!!!
 
Tyvärr funkar inte det att lägga ut bilder nu...!!
 
Snuttan har varit med Daniel hela kvällen.. han åkte hem till Daniels bror och käkade...
 
var lite sjukt att vara lite själv hemma nu innan träningen och sen efter.. men nu är hon hemma igen och ligger i soffan brevid mig.. hon skall snart sova...=)
 
Mammas snutta=)
 
I morse så var ju tanten från Trygg Hansa här.. så nu är snuttan försäkrad.. och så även jag... känns tryggt och bra=)
efter hon varit här så kom Daniels bror Tobbe förbi med sin fru Annie och deras 3 barn... drack lite kaffe och målade med barnen..=)
 
Efter det kom Bettan hit på en kaffe och så bokade vi tågbiljetterna upp till STockholm.. för dit åker vi den 16-19/7... skall bli kul.. sova på hotell med snuttan=)
 
vi gick ut på en liten tur här ute sen... övade med William så han skall kunna gå...=)
 
efter det åkte jag och handlade... bytte baljan och gjorde mig ordning för träning som sagt...
 
så det var min dag idag.. min dag utan bilder... men dom hittar ni på Instagram..=)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :