Tar...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. en dag i sänder och kämpar på...
 
Jag vet att han bara var en katt... men han var min familjemedlem i 15 år.. och ibland även min enda familjemedlem.. det var han och jag i så många år.. innan Daniel kom in i våra liv...
 
Jag skall försöka komma tillbaka till livet igen... igår höll jag mig sysselsatt hela dan.. men så fort jag kom hem på kvällen så brast allt... är så vansinnigt tomt här hemma.. ingen som möter mig i dörren.. ingen som jamar... ingen plinga som låter... fåtöljen på balkongen är tom... det ligger ingen Helge där längre...
 
ja många fler tårar kommer fällas det vet jag.. men jag ägnar mig åt Elina...
 
hon är min ljuspunkt i livet..!!
 
En annan ljuspunkt är att jag går ner i vikt...=)
 
Idag mätte jag mig och vägde mig...
 
På 6 veckor så har jag ..
minskat -9 cm på magen
och gått ner -3 kg
 
Känns rätt okej faktiskt...=)
 
Fick lite kläder av svärmor igår för dom rensar ju hemma då dom skall sälja huset.. så denna klänning tog jag på mig i morse...=)
 
Idag är det ju ännu en dag med sol.. skall som vanligt knalla upp till katterna.. eller katten rättare sagt... Pontus har jag inte sett röken av...
 
men Missi är där och kelar med mig... 
 
Fina Missi...!
 
sen blir det väl lägga sig och sola igen..=)
 
Igår åkte jag till Torskabotten i Tollered där Linda och barnen var...
Låg i skuggan och hade det gott med snuttan...
 
sen åkte jag hem snabbt .. invänta Daniel och sen åkte vi och hämta upp Denise, Nora och Oliver och så åkte vi till Daniels föräldrar.. var 30 grader i poolen så där var jag inte långsam på att hoppa i...
 
sååå gott...
 
 
Gott!!!
 
Grillade ju även där sen åkte vi hemåt...
 
Nä.. dax att röra sig...
 
 

Kommentera inlägget här :