Åhhhh godissug!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. galet vad lätt jag hade kunnat slänga i mig lite choklad och lite godis just nu... men måste stå emot....
 
har ätit lite lunch nu...
 
 
det var mumma kan jag lova er...
 
stekte lövbiff, champinjoner och paprika och gjorde en god sallad till.. mumma...=)
 
har varit iväg och kört crossfit...
 
 
laddade med ett ägg och en hemmagjord smoothie innan...=)
 
nu är jag helt slut i armarna... gud... kan knappt lyfta dom... i duschen kunde jag knappt tvätta håret.. haha
 
men så gott.. I love it... träning gör mig lycklig...
 
Igår så jobbade Daniel hela dan och jag och Elina var rätt slappa hela dan.. låg i sängen till 14 typ.. sen tog vi oss ut på en PW... vart genom svett...
 
 
på kvällen då det regnade som mest...
 
 
så öppnade jag en flaska rött...
 
 
jag tog dock bara ett halvt glas.. det räckte.. Daniel hade med sig mat hem och sen gick jag och la mig...=)
 
i förrgår fick jag ju köpt träningskläder...
 
 
byxer och träningsBH.. 400:- allt som allt... grymt..=)
 
sen blev det fiskgryta när jag kom hem..=)
 
 
mums... kolja, lax, morötter ,broccoli med matlagningsgrädde och dill.. hade även i en burk creme fresh franska örter...
 
skulle haft purjolök , räkor och citron i oxå så hade den varit kanon..=)
 
nä.. nu måste jag pissa.. slängt i mig 3 liter vatten.. det känns...
 
idag skall vi nog bara hälsa på Daniels föräldrar... 
 
i morgon kväll skall jag träna igen..=)
 
gott...
 
nä.. ha det!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :