Fy fan...

publicerat i Allmänt;
... ibland tar livet verkligen en tvärvändning...
 
läste precis på Facebook att en kille från Gråbo som jag hade ihop det lite med hösten-08 har dött...
 
usch... 30 år gammal...
 
Han hade ju lite problem... och när jag träffade han hade han fått återfall och skulle åka upp till ett rehab i Sundsvall... jag åkte ju dit en helg och hälsade på han... det funkade ju såklart inte mellan oss...
 
men jag hade starka känslor för han.. och han har alltid legat mig varm om hjärtat sen dess...
 
usch... jag hatar sånt här... suttit och lipat som fan nu!!!
 
Hoppas du fått frid nu Dennis...
 
Vet ännu inte vad som hänt men har ju mina aningar...
 
trodde det gick bra för han nu...
 
usch...
 
 
R.I.P Dennis!!!
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Knark är bajs!!!!! Även om vi inte vet vad som har hänt här.. Alltid lika jäkla tråkgt när unga människor dör. :(

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Ja fy fan... det suger... känner allt för många nu...=(

3:e kommentar, skriven , av Nina:

Oh fan.. Har Dennis dött..?! Det var fan! Fler o fler av dom där killarna som dör på tok för tidigt... :(

Kommentera inlägget här :