Helt slut...

publicerat i Allmänt, Mitt Liv-Min Vardag;
Idag gjorde jag det.. mitt första träningspass...

och det var inte vilket som helst utan jag var med på ett Crossfit intro pass..

den tuffaste men mest effektivaste träningsform ever...

Jag har nog aldrig varit så trött ..

kan säga att det var tur att Marielle var där och hade astma spray med sig för fy FAN!!!

Tufft var det... men så kul...!!!

Shit vad taggad man bli.. men min kropp är helt slut och skakis nu...

Gick även hem därifrån... ligger ju i Hedefors i Stenkullen...

så inte så himla långt.. men kunde inte sätta mig i en bil efteråt kände jag då hade jag inte kommit ur den.. haha...

så jag gick med Marielle hem.. och hon höll ju ett bra tempo så det tog ca 40-45 min hem...

härligt... tog en efterlängtad dusch och har ätit lite.. nu avnjuter jag en kaffe och kikar på forrest gump...

Gud jag kommer inte kunna gå imorgon.. haha!!

Jag tänker inte tjöta om denna träningsform men ni som är sugna.. tveka fan inte på att testa!!!!

det är sååå värt det!!!

mina systrar håller ju på för fullt...
är inte detta en isnpiration så säg...


Min syster Marielle!!!
Sååå grymt vältränad!!!
japp.. det sjkall jag med bli...

tänker ta Före och efter bilder så skall vi allt se resultat!!

=)
Heja MIG!!!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese - Mamma till Novalie:

Härligt :)! Jag hade så jäkla gärna varit med idag! Vill oxå få så snygg kropp!!

2:a kommentar, skriven , av Karin:

Jag har länge varit sugen på att börja träna där... Och bilderna är ju deras bästa reklam... Får se om jag går på ett intropass snart.

Svar: bara att komma!!! tror att det hade passat dig helt grymt!!! lördagar kl 11!!!
Malin Pettersson

3:e kommentar, skriven , av Lina:

Du är fan grym!!!! Ge mig lite inspiration och hjälp att bli taggad är du snäll ;) och din syster är sjukt snygg!!! Vill oxå se ut så!!!! :D kämpa på!!! Kramisar

Kommentera inlägget här :