kan det...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..få funka någon gång....
 
jäkla blogg.se... okej att dom gör om men detta är ju löjligt!!!!
 
igår kunde jag inte blogga alls...!!!!
 
Jaja... inte hela världen... men ändå!!
 
Nu har jag precis köpt 12 månaders kort på Crossfit Lerum...=)
 
Nu jäflar skall här tränas!!!!
 
Jag skall bli BIFF!!!
 
Ja.. igår la jag i en avfärgning i håret.. blev lite ljusare...
 
nu är frågan om jag bara kör slingor på detta eller om jag lägger i den bruna färgen först...hmmm..
Vad tycker ni???
 
Idag har jag varit hos psykologen... som vanligt bubblar saker ur mig... och jag går alltid därifrån frustrerad... att tänka på allt gör mig frustrerad... arg... ledsen... hmm.. NOG SAGT!
 
Men just nu fokeserar jag på det viktigaste i mitt liv.. min ängel Elina.. som gör livet såååå mycket ljusare... OCH att jag har köpt träningskort!!
 
Tänker mig verkligen för vad jag äter nu och har minskat 3 cm på magen... GOTT!!
 
Tänker inte väga mig mer än 1 gång i veckan och det får bli fredagar..!
 
Snart Midsommar...vad händer för er...?
Vi skall hem till Daniels bror och fira där..
jag hatar högtider... 
så jag ser inte fram emot det allt för mycket... men tar det som det kommer... är ju nykter och kör så jag åker hem när jag vill..=)
 
Jag har numera sagt upp amningen helt... det var helt enkelt inte för mig... visst har mitt mammahjärta lite sår för det men hon är nöjd och jag är nöjd och vi myser ihop på annat sätt...
 
nu ligger hon och pratar så gott brevid mig så skall gosa med henne.. väntar på Daniel som lär vara hemma snart.. då blir det lax i ugnen med god sallad till och citron pasta..=)
 
MUMS!
 

Kommentera inlägget här :