Nya Blogg.se...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja pågrund av att dom gjort om här så har jag inte kommit in på min blogg på 2 dar.. nu fick jag loggat in från deras sida för att kunna komma åt min blogg...

så här har ni mig!!

=)

Igår så var vi ute på en promenad som vanligt... 

åkte sen och handlade lite och köpte en ny flaska till snuttan så nu kan hon äta själv...=)



Kanon.. kan jag göra annat...=)

Ja.. mitt sug efter träning är enorm...
Imorgon skall jag träna crossfit.. jag bara skall träna.. så enkelt e det!

Var ute på långpromenad med syrran igår i Gråbo.. kändes skönt att få röra på sig ordentligt.. men ont i kroppen hade jag sen... fy sjutton..!!

Idag så har jag varit och ätit lite lunch med Bettan och gänget.. sen gick jag bort till Centrum.. spelade på matchen ikväll...


hämtade även ut mitt collage som jag hade beställt för framkallning...


detta är nu inramat och står på snuttans byrå i hennes rum..=)

Efter det gick jag bort till BVC för att möta Marie där som skulle in med sin minsta där.. då träffade jag på min BVC tant Casmilla som tyckte vi lika väl kunde mäta och väga henne idag istället för på Måndag=)

Så nu väger hon 4590
är 57.2 lång
och har huvudomfång på 38..
lilla snuttan blir så stor..!!

Efter det så tog vi en fika jag och Marie och skruttorna..=)

Sen gick vi runt i Lerum lite...

Nu har jag matat snuttan och hon ligger och pratar för sig själv...

skall åka och handla tänkte jag och ladda för kvällen... Ikväll skall vi vinna!!
Ha det gott!

Kommentera inlägget här :