Testar...

publicerat i Allmänt, Mitt Liv-Min Vardag;
Jag gör helt enkelt om inlägget... verkar inte bättre...=)

Idag har varit en riktig slapp dag... har inte ens kommit ur mitt nattlinne...=)

vi låg i sängen länge i morse... vid 10 sparkade jag upp Daniel med Elina så jag fick sovit lite till.. fick dock inte somnat om så jag gav upp och gick upp.. vi åt frukost sen satte jag igång med städningen...Daniel fick ta hand om diskmaskinen och vattna blommorna... jag började dammsuga, dammtorka, byta i baljan, rensa mina garderober och samla ihop alla soppor...



nu är mina träningskläder framtagna igen...

men jag har fortfarande en hel garderob med kläder jag inte får på mig...=(


Jag har även fått tvättat 2 maskiner tvätt och lagat mat...

tänker fortsätta denna dag i slapphetens tecken.. vansinnigt sugen på godis dock.. måste stå emot... =(
Vägde mig i morse och det står fortfarande STILL!!
Träningsvärk som FAN i hela kroppen idag och värre lär det vara i morgon...
Men jag tänker fortsätta träningen... Daniel tog Före kort på mig igår... var så jag ville spy... FY FAN!!!!
Nä.. göra lite fruksallad kanske och hyra film...

Bjuder på två söta kort... ett från igår på mig och hjärtat och ett på Daniel när han var liten... så jäkla söt...



Min älskling=)


Kommentera inlägget här :