1 DAG KVAR!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
I morgon vid den här tiden är lägenheten VÅRAN!!!
Ja ni fattar att jag längtar... har ju ett sånt vansinnigt tråkigt liv nu för tiden så detta är såååå stort för mig....
Åhhh vill hoppa upp och ner av ren iver... vill ha lägenheten NUUUUU!!!
Ja... idag gick jag upp strax innan 10... gjorde frukost... och tog på mig... kl 12 var det tvätttid... sista jävla gången kan jag lova...
efter jag satt igång dom 2 första mskinerna åkte jag till jobbet... hälsade på alla och fick kartonger av Matt...
grymt..!
Efter det vart det Lidl... och det jag inte fick tag på på Lidl det handlade jag sen på ICA...
hem ... ta hand om tvätten och laga lunch....
ja det är min dag i det stora hela... skall ner till tvätten igen och packa lite grann ... sen skall jag på anhörighetsmöte 17.30...
Ja det är min dag det...=)

Kommentera inlägget här :