Bad Update!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Sorry about that men det har helt enkelt varit fullt upp i 2 dar! Bara varit hemma och sovit! Likadant kommer det vara i morgon! Vi är klara med barnrum och vardagsrum men har köket, hallen och sovrum kvar! Haft galet ont i kroppen dessa dagar och det är väl kanske inte så konstigt! Inte fått sitta på många timmar och sprungit upp och ner i trappor! Imorgon MÅSTE jag ta det lungt!!! Fan ta mig själv! Men är ju så ivrig med att få dit alla grejer och så men är ju först nästa helg flyttlasset går! Jag längtar! Ikväll var vi bjudna hem till pappa på middag! Var grymt gott att få riktigt god mat i magen! Efter det åkte vi till Daniels bror faktiskt där vi fick sett Melodifestivalen och klart rätt låt vann:) nä nu måste jag sova! Jobbig dag i morgon med:( Men sen är vi klara!! Gott!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elisabeth:

Fin eran lägenhet var! Har Daniels bror flyttat in i sitt hus än?

Kommentera inlägget här :