Fredag 23/3

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Ja när man går hemma så som jag gör så har man fan inte koll på dagar... det är redan FREDAG .. och dessutom LÖNING!!!
Ja inte för att jag får mycket pengar...
men ändå...
Martina har varit här och gett mig en kurs i hur man ansöker om Föräldrapenning ... och jag har ju ansökt om både Bank Id dosa och idag fick jag mitt nya kort för dosan så nu har jag ansökt om föräldrapenning på nätet och har även kollat hur mycket jag får tillbaka på skatten...
7000:-
GÖTT!!!
Brukar få tillbaka 6000:-...
så en tusenlapp mer...=)
Like it!
Annars har jag inte hunnit göra så mycket mer idag... i morse lät Helge mig sova.. men ryggen är fortfarande katastrof ... något bättre .. så till kl 10 sov jag..=)
Skönt...=)
Vi behöver byta madrasser tror jag men tills dess får man bunkra upp med kuddar och göra det bästa av situationen...=)
nu skall jag gå igenom räkningarna... jag antar Daniel får dra ett större strå till stacken denna månad.. och det lär han få vänja sig vid...
kommer bara få ut runt 8-9000 i månaden hedanefter...
det är helt sjukt hur man skall kunna leva på det.. men men... får göra drastiska förändringar...
tur Lidl ligger så nära=)
jaja..
nä... dax att göra nått...=)

Kommentera inlägget här :