Lördag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. inte så varmt idag.. och folk har snackat om snö idag men än så länge har jag inte sett nån...
var uppe vid 10.. vi åt frukost och drack kaffe vid datorn efteråt.. nu har vi varit i Allum en sväng.. jag hittade en färgglad tunika att ha på mig ikväll då vi skall ut och äta.. kostade bara 99:- så det tyckte jag att jag kunde unna mig...
Daniel var inne på Telenor för att kolla över sitt Abbonemang som han trodde skulle gå ut idag men det var en månad kvar..
efter det åkte vi till Jula en sväng... jag är ute efter ett snyggt nyckelskåp men kan inte hitta nått...
nått sånt här typ..
svårt att hitta nått som inte kostar typ 400-500 spänn=)
Jaja..
Nu är vi hemma igen och jag skall äta lite lunch.. har kvar rester från igår.. mums..
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Kolla tradera.. letar vitt nyckelskåp jag oxå.

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

jasså.. tradera... får kolla det.. tack för tipset gumman=)

Kommentera inlägget här :