My day so far...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Just nu ligger jag under täcket...

Tror minsann att våren tar ut sin rätt i vanlig ordning... Sol-knoppar som brister- Allergi- nockad!!!! Ja så här ligger jag med en spinnande katt som kräver uppmärksamhet, kul att han gör min allergi så mycket värre på köpet!

Hmmm idag tog jag sovmorgon! Gick upp först strax innan 11!!

Gott!!

Käka frukost och försökte få tag på pappsen! Tog en stund men till slut så:) Åkte dit och pappa hjälpte mig måla skötbordet:) fick även lite lunch där:)

Jag åkte igen då jag skulle köra lilla Ella till simskolan och fick med mig Nora som sällskap:) vi stannade ju kvar tills Ella var klar sen körde jag dom båda hem till Linda:)

Nu åkte Daniel iväg för att tvätta bilen , så får vi se vad som händer ikväll:)

Stiliga killen=)

Vilka tar sig till final ikväll tror ni?...

 

Kommentera inlägget här :