Nu snart...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. har vi bara nycklar till EN lägenhet!!!
Kl 16 möter jag den nya hyresvärden och lämnar över nycklarna!!!
Åker och handlar lite efter det sen har jag inte mycket mer planerat=)
Tråkig dag...
haha.. Bettan frågade mig när vi satte oss i bilen igen om jag inte får pratat mycket med folk på dagarana.. för HELVETE vad jag tjötar och är social när jag träffar folk... haha.. och det betyder rätt mycket att komma från Bettan.. Fröken social själv... att jag skulle slå henne i att prata det trodde jag ALDRIG! =)
Haha.. jaja.. ja jag är väl jävligt tjötig och social nu för tiden men det är väl inte så konstigt...
en katt ger mig inte så mycket svar när jag tjötar här hemma..=)
Bäbis bara buffar där inne som svar..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elisabeth:

Du är en av dem roligaste jag vet :) love u :)

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

rolig och rolig... tjöööööötig sa vi ju=).. pöss love u 2 gums..=)

Kommentera inlägget här :