Ryggont....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... vet inte om det är madrassen, graviditeten eller flytten .. eller kanske en kombination av allt som gör att jag vaknar med sån jävla ryggvärk...
tror det har med sängen att göra... jävla skitsäng e det... vi hade verkligen behövt en ny...
strax innan 9 väckte Helge mig som vanligt... han vägrar låtas mig sova den katten... han är uttråkad och vill att jag skall komma ut från sovrummet så han får lite kel...
Fast nu passar han på att sova minsann...
Mammas älskling....
Han verkar trivas som fisken här... men klart han blir nyfiken när jag öppnar ytterdörren... han vill nog gärna gå på upptäcksfärd där... men vet inte om jag vågar... när det blir lite varmare så kommer jag följa med han ut....
så får han vara med mig på baksidan här ute ...
Ja.. frukosten ligger i magen...
provade en grymt god ny yougert idag...
var som Pina Colada i munnen... mums=)
Idag har jag planer på att ta mig ut till barnenes hus...
har ju rabattcheckar på 300:- totalt och dom måste utnyttjas senast den sista mars... så varför inte...=)
Kollade om Bettan skulle med hon skulle kolla om hon hann.. så jag inväntar samtal..=)
Ikväll skall jag förbi Marie med lite MK produkter...
igår sålde jag även oxå lite MK produkter till en i kören...
Fick ju rensat källaren igår.. känns skönt.. nu skall alla kartonger som står här kvar i vardagsrummet ner bara.. det får Daniel ta ikväll.. dom är för tunga för mig...
Rätt tråkigt väder idag så jag håller mig på insidan tills jag skall åka...=)
På Söndag är det kalas för DEnise som fyllde hela 17 år den 13/3... tänk att jag varit moster i 17 år... gör det mig gammal eller fick min syster barn när hon var väldigt ung... en kombo kanske...=)
Fixade i allafall hennes present igår i Allum...=)
Nä... nu har jag ansträngt mig tillräckligt för detta inlägg... kikar på en rätt bra svensk film ... skall kika klart på den..=)
TJIP!

Kommentera inlägget här :