Sitter...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Ensam på två kuddar på golvet i vårat blivande vardagsrummet, lyssnar på tvättmaskinen som tvättar en del av bäbisens kläder:) dricker en dricka och väntar i princip på att folk skall höra av sig:) Jag är helt slut! Har massa saker kvar i bilen men jag pallar fan inte att tömma den! Gått fram och tillbaka och burit och nu sa kroppen ifrån! Fick bli en paus! Varit på Rusta och köpt tapet till vardagsrum och sovrum mer hade jag inte råd med! Denna månad är helt skrattretande fattig! Jag har fan INGA pengar kvar nu!!! Så nu sitter man typ och gråter i sin 1 miljons tomma lägenhet! Kul!! Jaja! Försäkringskassan ringde mig förut och jag kanske får pengar av dom redan nästa vecka:) Gott!!! Nä får se om älskling slutar snart! Tjip!

Kommentera inlägget här :