Toktrött...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... blir nog sängen nu... är helt slut efter denna dag....
först 4 timmar på baby barn mässan... sen hemma och hinna ladda batterina i nästan 2 timmar för att sen åka på kalas i 3 timmar... nu har jar bytt om till mjukisar och nattlinne, tvättat av sminket och rensat skafferit bara så där.. haha...
ja jag är ju lite störd med att alltid göra nått nyttigt...
Nu skall jag gå och lägga mig.. hoppas på god sömn... sen i morgon är det hem till pappa och måla skötbordet..
i morgon kväll skall jag se andra chansen... åhhh som jag längtar...
På Måndag hade jag verkligen behövt hjälp med att komma ihåg att ringa elbolaget... öhhh det är enna dax nu med tanke på att vi flyttar om 2 veckor...
ja jag har ju koll på allt och då kan även en relativt felfri tjej som jag missa vissa grejer...
fy fan.. om man bara kunde banka in lite ansvar och intiativ hos mannen min så jag slipper tänka på allt...
får helt nekelt skriva lappar stora som sjöar och sätta upp här hemma så han ser det och kommer ihåg det...!!!
Bra ide...!!
Nä nu checkar jag ut... ha det!

Kommentera inlägget här :