Besökt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...Min kära mamma idag med systrarna...
Hade med mig Elina så klart och en rosa prinsesstårta...=)
Hon fick ett paket av Mamma och det var massa fina kläder i det... säger det igen... så oerhört tacksam för allt!!!
Mamma hade även fått ett litet paket skickat till sig från hennes vännina och min bardomsväns mamma ...
2 små mössor i den!!
SÅ oerhört snällt!!!
Mitt lilla hjärta fick typ matas hela tiden jag var där... men mamma var relativt pigg och hon var riktigt glad över att få se det lilla pyret=)
Hon sover snuttan och jag och Daniel har ätit varma mackor...
skulle göra en röra men råkade mixa det för mycket så det blev bara en sörja.. så det smakade så där.. men men... fick i mig mat i allafall..
Nä.. nu får snuttan vakna snart.. hon behöver äta igen!!!
Är så orolig för mitt lilla hjärta... hon MÅSTE gå upp i vikt!!!!
Nu börjar snart matchen mellan Sverige-Ryssland.. tänkte kika lite på den...
Kanske blir lite godis till.. mums..!
Ha en trevlig kväll! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Nu med ersättning bör hon gå upp bra i vikt.... men förstår din oro, första barnent och allt... hoppas ni får en trevlig helg. Behöver du ens mer kläder nu? Har ju en massa du kan låna innan Yeni ska låna :)

Kommentera inlägget här :