Fint väder...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja visst verkar det som att det är fint väder..??
Jag har gått upp.. ätit... och duschat och tatt på mig...
Snuttan sover.. men vaknar väl snart...
Jag väntar på Alex som skall komma förbi och hämta två entrebiljetter till vattenpalatset... dom går ut idag och fet chans med min fetto kropp att jag åker dit... NOT!
Vägde mig nu...( har äntligen köpt batteri till vågen..)
Jag räknar med att jag var uppe på 100 kg vid förlossningen då jag vägde 96kg 3 veckor innan...
så.. nu väger jag 87kg... så 13 kg har jag redan tappat...
rätt gott!!!
Jag skall fortsätta rasa i vikt har jag bestämt... skall ner till 65kg... har varit där förut och tänker hamna där igen...
Men jag måste dricka mer.. och äta bättre...
Jag pumpade för första gången sen BB igår... har en handpump här hemma.. men fick bara ut typ 10ml...
är ju ingenting...tror att det kan vara det som är kruxet...
jag har ingen mjölk i pattarna..
jag måste dricka mer och äta mer så det kommer mer mjölk..!!
Jag vill ut på en liten promenad i det fina vädret tänkte jag...
sen är vi bjudna hem till Daniels bror Michael på Middag...
Dom har inte fått träffat lillskruttan ännu... skall bli trevligt...
jag hoppas jag håller mig vaken bara... sååå trött..
skall dricka lite kaffe nu för att hålla mig vaken...
tired mama...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese-Mamma till Novalie:

Det är trixit att handpumpa, så det är inte helt säkert att du har för lite mjölk. Jag hade sprängfyllda tuttar när jag höll på att sluta, men hade skit svårt att pumpa ut. Hoppas vi får träffa er snart igen :)

2:a kommentar, skriven , av Jenny M:

bara för att du inte kan pumpa mjölk betyder det inte att du inte har mjölk. =)

Kommentera inlägget här :