Fredag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja idag är det fredag... skönt...
Igår var ju röd dag men Daniel jobbade ändå...
när han väl kom hem så åkte vi till syrran snabbt.. sen åkte vi och handlade och där mötte vi Trez och Pudding...
vi blev inbjudna att åka och kika på Hockey matchen hos dom.. så vi åkte hem matade lillskruttan och åkte sen till Olofstorp... var ju sån jävla sur match... 30 sekunder kvar och svinen gör mål... FAN!
Vi åkte hem och förberedde natt..
Hon sov faktiskt rätt bra inatt.. vaknade vid 5 som vanligt.. upp och gav henne bröstmjölk plus ersättning sen somnade hon om... sen vaknade vi vid 8 igen.. och då ville hon bara vara nära... gav henne bröstet men hon bara somnade.. lillfisen..=)
Vid 10 gick vi upp.. gav henne mat igen och gjorde i ordning henne...
Nu sover hon igen.. och Daniel kom hem strax innan 12.. han tog komp..
vi duschade ihop och jag skall göra mig i ordning för kvart i 2 är det BVC..!
Och jag tror allt att hon gått upp igen..=)
Hoppas..!
Nä.. dax att ta på sig... synen av mig just nu får mig att vilja spy... det valkar sig överallt... blä... dessa graviditetskilona måste bort FORT!!!
Blek, hårig,bristningar och valkar... ett under att Daniel ens tittar på mig utan att spy...
URK!

Kommentera inlägget här :