Jävla skit dag!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Usch varit en tuff dag!!! Elina har vägrat att sova och har bara velat ligga på bröstet och äta!!!

Hon har skrikit och ätit och bajsat!!!

Jag har varit helt förstörd!!! Lipat av ren frustration!!!

Ringde Daniel till slut!! Ville ha han hemma!!!

Strax innan fyra först somnade hon och jag likaså!!! Sov till sju!!

Daniel hade ju kommit hem strax efter vi somnat!

Usch sånna här dagar då vill jag inte vara mamma!!

Har legat i sängen hela dan!!! Känt mig sjuk av mjölkstockning, dålig sömn och barnskrik!!

Fy! Tur att jag ändå älskar henne så mycket!!!

Nu är hon nybadad och har på sig pyjamasen hon fick av Trez och Pudding:)

Sötnos!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Denna tid innan alla rutiner känns som en evighet men vara typ max tre-fyra månader (om man har otur).... Sen blir allt bara bättre..... blir det för mycket sveka inte att be om hjälp. Varför inte passa på att kolla på lite bra filmer eller serier och hitta en bra plats i soffan ni kan mysa den tiden hon är vaken.... gjorde jag :) Finns så mycket man vill göra, men det kommer . Bara mys och var henne nära när hon behöver det, kommer du få ett tryggt barn sen.... Se på mina :) blir amning jobbig, testa halvamma, kan Daniel hjälpa till med det och få en annan närhet till henne också. Ska även se till att du får boken jag prata om, är till stor hjälp!! Ring om det är något... Kram på er

Kommentera inlägget här :