Lördagen:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja igår så var vi hemma hela dan, jag passade på att åka och handla snabbt och på kvällen fick vi ett litet snabb besök av svärmor som skulle lämna nycklar:)

Sen kollade jag och Daniel på "The girl with the dragon tatoo" den var grym:)

Blev sent dock :(

Idag var det upp vid 9 ,Duschade och så mötte jag Bettan här nere som hade en liten present till Elina:) Jätte bra leksaker till henne:)

Sen tog vi det lungt ett tag och åkte sen till Daniels föräldrar för vi var hundvakt. Tog med oss Smulan hem till Trez och Pudding och fikade där:) Fick en jättefin pyjamas till Elina:) även en body som inte passade deras skrutt:)

Deras Vincent och våran Elina... lite skillnad på storlek.. men bara 2 månader mellan dom..=)

Efter det var det hem så kom Marie och Nadja på besök:) Där fick vi en sån första bok till Elina:) Ja bortskämd blir hon av alla presenter:)

Ja sen så var vi bjudna hem till syrran för grillning:) trevligt! Alla vi 3 systrar var där:)

Barnen fick hålla Elina och myste med henne:)

nu ligger jag och Elina i sängen och skall sova:)

 

Trötta!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pappa:

Inte alla vi 3 systrar. Det saknades en, den fjärde!

Kommentera inlägget här :