Aj mina händer..

publicerat i Träning;

.. Tränade Teknikpasset idag kl 19.. och då övade vi Kipping Pull-ups och Toes to bars...

att jag inte slog sönder något... jag får fan INTE till det och det stör mig så mycket så jag kokar inombords... sätter jag inte det innan årsskiftet.. ja då rakar jag av mig håret eller nått...

Blir galen snart!!!!!!!

Att det skall vara så in i helvete svårt.. alla var så gulliga och försökte hjälpa mig och ge mig tips.. men min kropp är helt jävla CP.. och gör på ett helt annat sätt!!!    

Händerna tog stryk som FAN!

Men.. fan den som ger sig... det är bara att fortsätta kämpa!!!

Händerna får väl trilla av till slut då.. men dom skall fan sitta!!!

       

Tur man e en envis fan...

Detta är en vidio som visar vad vi gjorde idag=)... ja det ser säkert lätt ut men det e det fan inte.. jag saknar rörligheten i axlar som gör att jag tar mig inte lika långt fram.... 

              
Vi gjorde alltså Kipping Pull-ups... det är ju mycket styrka i ens bål och axlar och tekniken är att få in svingen vilket jag saknar... 
men det kommer väl...
 
Har jag Gummiband så är det inga problem...=)

Kommentera inlägget här :