Fotboll...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. på tv... och jag är rövtrött som vanligt nu för tiden.. funderar på att krypa ner i sängen...
 
är det bristen på träning som gör mig så matt...
 
jag saknar boxen så jag dör.. vill oxå stå där med stången och skrika...=(
 
Nä.. knät är ju inte 100 och nu har jar ju armen att tänka på.. men skall försöka träna på lördag som sagt... fick reda på att Daniel måste sticka till Malung nästa vecka igen... FAN... blir tokig på detta...
 
blir så jävla isolerad av detta...!!!
 
nä.. livet är bra tråkigt utan min träning...
 
Hmm.. jag passade på att möblera om i Elinas rum nu innan hon skulle sova.. tror det drar från hennes fönster och det är kanske därför hon blir sjuk... så jag flyttade sängen till andra väggen istället mitt emot... hoppas det skall gör det frisk...
 
lilla snuttan=(
 
Nä.. seg och jävlig...
 
mens som ett niagrafall .. jävla spiral.. blött floder i snart en vecka nu... känner mig helt trasig... hur mycket blod kan en människa utsöndra.. galet.. jag faller väl ihop i en liten hög snart av blodbrist...!!!
 
Nä.. roligare än så här blir det inte....
 

Kommentera inlägget här :